استودیو ها

قسمت کلیسایی

این قسمت دارای سیستمهایی آنالوگ و دیجیتال ، انواع میکروفن ها و … می باشد . اکو مانتین میتواند تمام خواسته های یک هنرمند را برآورده کند . این استودیو توسط جرج آگسپرگر طراحی شده است و اتاق کنترلی با ویژگی Neve8068 و ابزارهای حرفه ای HD3 را داراست .

تجهیزات استودیو

استودیو API

این استودیو که تفکیکی از هنر معماری کلاسیک ومدرن است در فاصله 9600 فوتی خانه های Asheville در کنار ساختمان های ارتش خودنمایی می کند . مجهز به API3228 بوده و تاریخچه ای رنگارنگ دارد چرا که هنرمندان بسیاری همچون Tom Petty  در آن فعالیت کرده اند .

تجهیزات استودیو

استودیو B

این استودیو با معماری جدیدی که در آن به کار رفته مناسب با بودجه هر هنرمندی خدمات ارائه می دهد و بهترین استودیو برای هنرمندانی است که می خواهند ابتدا اثرشان را در اتاق ریتم ضبط کنند و بعد از آن برای ساعات طولانی با متخصصان و مشاوران استودیو به مشورت بپردازند. امری که مطمئنا ً به بهبود موسیقی آنان منجر می گردد.  این استودیو همچنین دارای اتاقی بزرگ برای دوبلاژ نیز می باشد .

تجهیزات استودیو

استودیو L

جدیدترین استودیوی Echo Mountain  است. این مجموعه مجهز به آخرین نرم افزارهای HD و بهترین سیستم عامل و نرم افزارهای ضبط با طیف گسترده ای از ابزار و پکیج شخصی برای هر هنرمند (آهنگسازان و تهیه کنندگان) می باشد و مناسب برای پروژه  هایی با مقیاس کوچک است. استودیو L در طبقه سوم استودیو API قرار گرفته است.

تجهیزات استودیو

مشتریان:

Amy Ray

Amy Ray

امی ری خواننده ،ترانه سرا ،نوازنده و عضو گروه مشهور دختران Folk duo Indizo است . مهمترین موفقیت هنری او تا به امروز، یکی از بنیانگذاران ریکورد Daemon بودن می باشد .برچسبی که آلبومهای زیادی را به فروش رسانده و تهیه کننده آن غالبا ً خود هنرمندان آلبومها می باشند. Amy  این برچسبها را تهیه کرده تا فرصتی نو در اختیار هنرمندان تازه کار در بازار فروش بگذارد. امی همچنین یک فعال سیاسی و اجتماعی درگیر در حقوق زنان ، کنترل اسلحه ، حفاظت از محیط زیست و مبارزات بومی است.  امی هم اکنون مشغول ضبط یک آلبوم Solo دیگر در اکو مانتین است و تصمیم گرفته تمام آهنگها  را بر روی نوار آنالوگ 2 اینچی و با استفاده از دستگاه های آنالوگ Studer A800 استودیو اکو مانتین ضبط کند .

Jon Stickley

Jon Stickley

Jon توانایی تولید سه سبک متفاوت موسیقی را دارد . سبک گیتار نوازی او تلفیقی از Blue grass flatpickinz  و سبک هارمونیک خود اوست . او نوازنده ویولن در گروه Lindsay Prutt(مرد آینده) هم هست .گروهی که با هدف زنده نگه داشتن یاد Stephane Grappetti مخترع تلفن همراه ، شکل گرفته است . جان همکاری به نام Patrik Armitage  دارد که می تواند تنها با یک قطعه موسیقی ، انچنان حجمی از صدا را تولید کند که دیوارها را بلرزاند و در عین حال آنقدر سوزناک باشد که اشک مخاطبان را جاری کند. جان همواره پاتریک و دو همکار دیگر خود که سابقه همکاری های طولانی با وی دارند را به همه ی استودیو ها معرفی کرده و توصیه می کند این استعدادهای درخشان را از دست ندهند .

Steep Canyon

Steep Canyon

برای گردانندگان استودیو اینکه یکی از همشهریان مشهور خود را هرچند برای مدتی کوتاه در کنار خود داشته باشند احساس بسیارخوبی به همراه داشت. با حضور کانیون و در مارس 2011 اولین گروه مشهور در این استودیو پروژه خود را ضبط کردند. گروهی به سرپرستی استیو مارتین که آلبوم خود را (هشدار پرنده کمیاب Rare Bird Alert) نام نهادند. آلبومی که در بیلورد بهترین موسیقی ها چند هفته جایگاه اول را در اختیار داشت و در 200 آلبوم برتر سال درجایگاه چهل و سوم ایستاد.

 قطعه ی Deep in the Shade  هم که در این استودیو ضبط گردید به مدت هجده هفته در بین ده قطعه برتر اکثر سایت های موسیقی قرار داشت و در فستیوال های بزرگ مختلفی همچون Merlefest  و Bonnaroo نقد و بررسی شده و مورد تشویق داوران قرار گرفت.

کارهای اخیر کانیون و استیو مارتین با نامهای Late Night with David و The Colbert Report و Austin City Limits نیز در این استودیو ضبط شده است .

تجهیزات استودیو

منتظر قسمت های بعدی معرفی استودیوهای برتر دنیا از وب سایت صدابرداران باشید…

منبع: http://www.echomountainresort.com/

تحقیق و ترجمه : عاطفه رضایی
گردآوری : صدابرداران 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه
صدابرداران مرجع تجهیزات آکوستیک