استودیو Tree Sound (آوای درخت)

02

استودیو A

استودیویی است که به سفارش George Aug Spurzer  طراحی گردیده و شامل اتاقی است که همه نیازهای یک هنرمند برای ریکورد را برآورده می کند . دارای طیف گسترده ای از Neve ها و کنسول های مختلف از برندهای روز دنیا ،چندین اتاق اسپیسی صدا ، سالن پذیرایی ،آشپزخانه و ارائه چندین اتاق در سایزهای مختلف به دلخواه  هنرمندان است.

02

استودیو  M

برخی اتاق ها روحیه ای خاص و انرژی مثبتی در خود دارند . استودیو M از این گونه است . استودیویی که مورد علاقه هنرمندان زیادی از سبک های متفاوت موسیقی بوده و دارای مانیتورهایی فوق العاده و سفارشی از برند Yamaha  مدل NS-10S( که توسط Kash Audio  کنترل می شوند ) است . Mیکی از بهترین استودیوهای موجود در آتالانتا است.

03

استودیو 11

نکته مهم در این استودیو کنسولهای SSL 4000EZG است که تا کنون فقط 11 نمونه از آن ساخته شده . مجهز به سیستم برقی فوق العاده و مانیتورهای یاماها که به سفارش جرج آوگ اسپرزر ساخته شده اند می باشد . تجهیزات ضبط هرگونه موسیقی را دارا بوده و فضایی مناسب برای تعبیه درام ها ،طبل ها ، ریکوردرها و…در آن طراحی شده. این استودیو همچنین قابلیت ضبط اجراهای زنده را نیز دارد .

01

استودیو 222

استودیو 222 مانیتورهای QSCK 12 را به هنرمندان ارائه می دهد و علاوه بر آن دارای کنسولهای Neve APL و اتاقک های صوتی می باشد .

01

02

(The Cave) غا ر

ساختاراین استودیو همچون غار به نظر می رسد . بخش اصلی این استودیو برای پخش زنده موزیک های راک ساخته شده است .نورپردازی کامل صحنه ، اتاق شنوندگان و همراهان و راه اندازی سیستم PA مکانی مناسب برای فیلمبرداری کلیپ را در هنگام ضبط موسیقی فراهم می آورد . ساختار استودیو 11  و استودیو 222 شبیه به هم بوده و قابلیت دسترسی به یکدیگر را دارند ولی غار  با طراحی منحصر بفرد خود به عنوان بهترین اتاق درام در آتالانتا شناخته شده است و میزبان هنرمندان بزرگی  همچون  Dave Matthers Fuel  و 2Chainz   . T.I    و Usher بوده است .

کارکنان :

Paul Diaz

پل استودیو Tree Sound  را 20 سال پیش و با هدف ذهنی  مشخص خود تاسیس کرد . او اعتقاد دارد موسیقی ،آموزش این نکته به مردم جهان با هر سن و سطح اگاهی است که زندگی چه اندازه زیبا و پایدار است . تا به حال با هنرمندان محبوبی همچون Elton John  . Outkast . Withney Houston  در ضبط موسیقی همکاری کرده .هنرمندانی که از دیدگاه پل همچون خورشید در تاریخ موسیقی جهان جاودانه اند.

پل هنوز هم بدنبال به روز رسانی استودیوی خود و بالا بردن کیفیت سیستم های آن است .

در طول سالهای فعالیتش همکارانی چون  Tree Leaf Records . Tree Leaf Films . Tree Power و Sound Rockstar Farms  داشته است.

(Malissa(Mali Hunter

 مالی که نامزد دریافت جایزه گری بوده  یک هنرمند ، خواننده و مربی یوگاست که آشپزی فوق العاده ای هم دارد. کار موسیقی خود را در شیکاگو و با کار بر روی موسیقی تبلیغات تلویزیونی (در کمپانی Retnuh )  آغاز کرد . او موفق به ساخت کمپین هایی برای Leo Burnett .DDB. Foote cone و دیگر هنرمندان شده است . پس از جهانگردی های فراوان و ساخت استودیویی در شیکاگو(در سال 2005)  به آتالانتا نقل مکان کرد و در حال حاضر همکارGeorge Chamber  .  Paul  و Sunshine Dia/ است . او مشتریان استودیو را به Tree Sound  دعوت کرده و به طور رودر رو به آنها مشاوره می دهد . تسلط بالای او بر امور استودیو که به دلیل تمرین مداوم یوگا و خوردن غذاهای سالم به دست آمده  او را  به یکی از بهترین آهنگسازان Tree Sound  تبدیل کرده است .

همواره اعتقاد دارد که اهمیت دادن به بدن ، اهمیت دادن به ذهن خود است.  او همچنین آشپز هنرمندانی چون Lenny Kravit/ . T.I    .    Cee –Lo green    . Woody Harrelson  .  Billy Bob Thornton  Rosie Pere/ . Ne-yo . و  Carly Simon

و … بوده است .

Miguel Scott

 متولد  1986 و ساکن محله دنور است . در اوایل سیزده سالگی  محل زندگی اش را عوض کرد چون متوجه اهمیت موسیقی در زندگی اش شده بود و در پانزده سالگی تمرکزش بر موسیقی را با شروع  به گیتار نواختن بیشتر کرد . پس از آن مدتی طولانی در کلاسهای Dj Ing  و نواختن درام و باس در سراسر آتالانتا شرکت کرد . در سال 2006 در استودیو Tree Sound  به عنوان کار آموز مشغول شد و پس از مدتی کوتاه به عنوان دستیار در آنجا استخدام شد .

در حال حاضر مشغول کار بر روی آلبوم (Lil Wayne نامزد جایزه گرمی) است . میگل با بسیاری از بزرگان موسیقی عصر جدید کار کرده است .از جمله کار بر روی آلبوم ویتنی هیوستون ، Usher  Focus . Deezle . Liogd و الویس ویلیامز و …

Daneil Watson

اهل جورجیا، به مدت شش سال است که مهندسی ریکورد و سیستم ها را در Tree Sound  بر عهده دارد . مهندسی صدا را در SAE آتالانتا گذرانده و به مدت چهار سال است که یکی از بهترین موسیقی سازان Tree Sound است . تا به حال با هنرمندانی چون Lil Wayne . Nego . Trace the Truth . Mastodon وDa Brat  و … همکاری داشته است .

Ben Didelot

بن همکاری با Tree Sound  را از سال 2006 آغاز کرد و پس از سه تور جهانگردی با Bob  در تابستان  2010 به عنوان مدیر بخش هنرمندان خارجی و رزرو استودیو برای آنها شروع به کار کرد . اعتقاد دارد که انسان دوست همیشگی موسیقی است و باید به موسیقی عشق ورزید .

Ramelro Crawford

اشتیاق به موسیقی را در نوجوانی در خود یافت . او پس از دریافت مدرک مدیریت کسب و کار از دانشگاه جنوب جورجیا در اوایل سال 2012 شروع به همکاری با Tree Sound  کرد و در حال حاضر مدیریت عملیات روزانه استودیو و رزرو استودیو برای هنرمندان داخلی را بر عهده دارد.

منتظر قسمت های بعدی معرفی استودیوهای برتر دنیا از وب سایت صدابرداران باشید…

eMail: info@treesoundstudios.com

tweeter: @treeleafmusic

tel: 770-242-8944

http://www.treesoundstudios.com/newtree/

تحقیق و ترجمه : عاطفه رضایی
گردآوری : صدابرداران 

2 دیدگاه برای “معرفی استودیوهای برتر دنیا.قسمت ششم٬ استودیو Tree Sound (آوای درخت)”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه
صدابرداران مرجع تجهیزات آکوستیک