با حمایت شهر صدای پارسیان دوره تخصصی و پیشرفته ضبط استودیویی به استادی مهندس اُرد انزابی پور در مدتی محدود و با مدرک رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور برگزار میگردد.

مهندس اُرد انزابی پور، استاد دانشگاه صدا و سیما در مقطع کارشناسی ارشد، در آمورشگاه شهر صدا “دوره پیشرفته ضبط استودیویی” برگزار می کند. این دوره در طی 40 ساعت که 20 ساعت آن بصورت عملی و 20 ساعت آن بصورت تئوری است برگزار می گردد. کلاسهای عملی این دوره به صورت نیمه خصوصی برگزار شده و ظرفیت آن حداکثر 3 نفر است.شروع دوره از 29 آذرماه و ثبت نام آن از 8 آذر آغاز می شود. لازم به ذکر است که به محض پر شدن ظرفیت این دوره امکان ثبت نام وجود نخواهد داشت.

تجهیزات استودیو

استاد: مهندس اُرد انزابی پور

شروع دوره: یکشنبه 29 آذر ماه 1394
پایان دوره: سه شنبه 4 اسفند 1394

روزهای کلاس:
یکشنبه و سه شنبه 10  الی 14:30
*جهت اطلاع از شهریه این دوره با شماره تلفن 88760001 سرکار خانم جباری تماس حاصل فرمایید.

سر فصل ها:
* بررسی رفتار میکروفن
*بررسی رفتار ابزارهای ضبط
*تکنیک های متعارف ضبط صدا
* تکنیک های پیشرفته ضبط صدا
* بررسی و ارزیابی کیفیت نهایی

پیش نیاز:
* آشنایی با روشهای مقدماتی ضبط صدا
* تجربه ضبط استودیویی (هر چند اندک و در حد آموزشی)
* آشنایی با فیزیک و الکترونیک مقدماتی

*** نکته: کلیه فارغ التحصیلان موسسات آموزشی, اعم از کوتاه مدت یا بلند مدت، خصوصی یا عمومی، دانشگاهی یا غیر دانشگاهی که در زمینه صدا، صدابرداری، صداگذاری یا مهندسی صدا، امکان شرکت در دوره فوق را داشته و نیاز به پیش نیاز ندارند.

 

مختصری از رزومه پر بار مهندس اُرد انزابی پور:

متولد ۱۳ آبان ۱۳۴۹ در رشت. دانش آموخته ی مهندسی الکترونیک دانشگاه علم و صنعت تهران در سال ۱۳۷۲. از شانزده سالگی نواختن پیانو و سینتی سایزر در سبک های موسیقی کلاسیک، راک و جاز را آغاز کرد و در همان زمان به ضبط کارهای خود و دوستانش با سیستم های صدابرداری بسیار ابتدایی و دست ساز می پرداخت. در سال ۷۷ مدیر فنی شرکت موکو شد و در ساخت اولین کیبورد سفارش ایران GEM WK2 با مشارکت شرکت ایتالیایی General Music همکاری داشت.
از سال ۱۳۷۸ فعالیت صدابرداری استودیویی را به همراه چند دوست با تاسیس استودیوی “بم آهنگ” آغاز کرد. در سال ۸۴ ویراستاری نشریه ی صنعت صدا و تصویر را از ابتدای انتشار آن بعهده گرفت و در همان سال به تدریس در دانشگاه صدا و سیما در رشته ی مهندسی صدا پرداخت. در سال ۸۸ مشاور فنی تالار وحدت و ناظر نصب و راه اندازی سیستم صوتی جدید آن توسط شرکت آمریکایی Meyer Sound گردید.
وی در زمینه ضبط، میکس و مسترینگ بیش از ۴۰۰ سی دی صوتی عرضه شده به بازار همکاری داشته که برخی از مهمترینشان عبارتند از:
گروه دستان: “دریای بی پایان” و “به نام گل سرخ” (سالار عقیلی)، “بی من مرو” (همایون شجریان)
“سیمرغ” (حمید متبسم و همایون شجریان)
“شب جدایی” (همایون شجریان و مزدا انصاری)
“جام تهی” محمد رضا شجریان و فریدون شهبازیان
“عشق ماند” سالار عقیلی و ارشد طهماسبی
” پرشیاناس”، “آواز ماتادورها” و “رقص آتش” بهرام آقا خان
“ناگفته” ارد انزابی پور
“دوباره” و “لذت جاز” ایمان جعفری
” وجود مجازی” و “اکسیر” کهت میان
“سکوت راوی” و “پنهان” فرشید اعرابی
“ّبدرود با بدرود” علی قمصری
“مرغ حق” کاوه دیلمی و مزدا انصاری
“ساکن روان” احسان غلامی و بصیر فقیه نصیری
“رومی ۲″ پدرام درخشانی و سینا سرلک
“نای و نی” پدرام درخشانی و مهران قاضی
“فیه ما فیه” و “نظم و نثر” سعید نایب محمدی
“گر بنگری به سویم” فوزیه مجد و دلبر حکیم آوا
مجموعه ی “گوش” ماهریز
“گره های خیالی” حمید سعیدی
“نه آنچنان” رامین بهنا
“آویژه”
“زرتشت” بابک امینی
“مرگ فرشته” پارسیان
“دیدار” و “رها” پیام جهانمانی
موسیقی فیلم های: تردید، ماندو، در میان ابرها، ماهی ها عاشق می شوند، سه گانه ی ستاره، آقا یوسف، آلزایمر، سفر قندهار، نسل سوخته
پالایش و مسترینگ بسیاری از آثار موسسه ی ماهور مانند: “صد سال آواز” و “صد سال تار” و …
پالایش و مسترینگ بسیاری از آثار موسسه ی آوای شیدا مانند “سپیده” (محمد رضا شجریان و محمد رضا لطفی)
پالایش و مسترینگ بسیاری از آثار موسسه ی آوا خورشید مانند” مجموعه آثار محمد رضا درویشی”
پالایش و مسترینگ بسیاری از آثار موسسه ی ماهریز

و…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه