استودیو هوا   AIR STUDIOS

درباره استودیو:

استودیو معروف  جهانی  AIR دارای امکاناتی بی مانند برای تمامی ابعاد تولید یک موسیقی است. استودیوهای عالی استیج ها و اتاق های میکس را با تمام امکانات برای تکمیل پروژه شما جمع آوری و به حساب می آورند. این مجموعه همراه با تجربه های ما و توانایی های فنی ساخته شده و بهترین صدای ممکن را تولید میکند.

air-studios

استودیوها:

LYNDHURST HAII

 این استودیو با آکوستیک های استثنایی٬ ویژگی های معماری خیره کننده و نور طبیعی به یکی از بهترین LYNDHURST HAII  های دنیا تبدیل شده است که گنجایش یک ارکستر سمفونیک کامل با گروه کر را براحتی دارد.

انعطاف پذیری این استودیو برای ضبط فیلم٬ ضبط ارکستر و همینطور اجرای زنده از ویژگی های منحصر به فرد آن است. این استودیو به مساحت ۳۰۰ متر مربع که سالنی بصورت ۶ ضلعی را تشکیل داده است دارای دو غرفه بزرگ٬ سه گالری مطرح٬ یک اشتاین وی پیانو مدل D برای کنسرت ها را داراست. اتاق کنترل این استودیو به مساحت ۵۰ متر مربع دارای یکی از بهترین کنسول های NEVE 88R در جهان با ۹۶ کانال و اتوماسیون٬ ۴۸ ورودی میکروفن از راه دور AIR  مونترات و تجهیزات این استودیو همه از نمایندگی DYNAUDIO تهیه شده و همچنین این استودیو شامل ۲ صفحه نمایش دو قلو پلاسما پاناسونیک برای ارائه صدا و تصویر مناسب میباشد.

2-medium 4-medium 8-medium 11-medium 14-medium air-hall-88r-rhs-1

استودیو ۱:

استودیو ۱ دارای یک طبقه که دارای سه اتاق آمپ گیتار میباشد و مساحت آن ۱۴۰ متر مربع میباشد. ظرفیت ۴۵ نوازنده را داراست و ایده آل برای بند و گروه های کوچک ارکستر است. سیستم درب های کشویی خاص که در این استودیو تعبیه شده است این امکان را می دهد که اتاق های مختلف از هم دیگر تفکیک صوتی شوند. سیستم های صوتی و NEVE های استودیو های AIR  از سال ۱۹۸۰ تا کنون مورد توجه هنرمندان بوده است. پیانوی بزرگ Bosendorfer  و Hammond B3 تهیه شده برای اجراهای زنده و همچنین سالن خصوصی هنرمندان با آشپزخانه و حمام در این استودیو ارائه شده است.

air-1-ante-small air-1-desk-small air-1-live-piano-comp st1-desk-3-medium

استودیو ۲:

 این استودیو دارای SSL 80 کانال  و مدل G8000 میباشد علاوه بر این با طراحی فوق العاده و خلاقانه این استودیو بهترین مکان برای میکس پروژه های شماست. شرکت انحصاری Dynaudio نظارت بر کیفیت صوتی بی همتا این استودیو داشته و یک صدای میکس ایده آل برای فیلم ها و DVD  کارهای شما ارائه میدهد .

در طبقه اول این استودیو اتاق های خصوصی جداگانه٬ پارکینگ ٬ آشپزخانه و حمام خصوصی برای هنرمندان تعبیه شده است.

air-2-desk-medium desk-medium

استودیو ۳:

این استودیو خانه ی کنترلر دیجیتالی فیلم هاست و توانایی کنترل همزمان ۵۰۰ سکانس را دارد.

دستگاه های پیچیده و با کیفیت مانیتورینگ و کنترل فیلم این استودیو را تبدیل به بهترین مکان برای میکس صحنه های فیلم کرده است. این استودیو شامل یک اتاق کنترل بزرگ با آگوستیک پیشرفته و کنسول قابل حمل در اتاق تنظیم است.

air-studio-3-with-kiera-medium

Strong Room

1:

IMG_8627 SSTR_0848 SSTR_0872 SSTR_0881 SSTR_0899 SSTR_0902

2:

STR_0363 STR_0372 STR_0375 STR_0381 STR_0384 STR_0387 STR_0390 STR_0393 STR_0420

3:STR_0321 STR_0330 STR_0336 STR_0339 STR_0345 STR_0624

این استودیو در یک انبار کهنه در اوایل دهه ۸۰ شروع به کار کرد و امروزه تبدیل به یک اتاق ضبط در سطح جهانی رشد کرده و شامل محصولات چهار کمپانی بزرگ و دارای ۸ اتاق برنامه نویسی است.

آیا به شما گفته بودیم که ما یک بار و رستوران غذاهای ارگانیک با ثبت جهانی استودیو خود داریم.

Writingroom :

Untitled

در داخل استودیو AIR چندین اتاق برای نت نویسی (پارتیتور) وجود دارد که هنرمندان می توانند آن را به صورت کوتاه یا بلند مدت اجاره کنند.

سرویس ها:

ریکورد ٬ میکسینگ و مسترینگ

مسترینگ: استودیو Air  برنده جایزه آنالوگ صدا در تمامی سبک های موسیقی شده است. مهندسان استودیو Roy Stoff و john weber  بیش از ۵۰ سال در زمینه مسترینگ فعالیت داشتند.

معرفی مهندسان: مدیریت Air Studio و فهرست سوابق این استودیو نشان دهنده جایزه های متعددی برای تهیه کنندگان٬ شاعران و مهندسان با سابقه و تجربه ی زیاد است. فهرست این هنرمندان شامل:

Jon baily,Tim Holmes,Mike Nielsen,Rupert Coulsan,Geoff foster , …

همه این هنرمندان قابلیت رزرو و دسترسی از طریق این استودیو برای پروژه های فیلم و موسیقی شما میباشند.

POST PRODUCTION

امکانات تولید استودیو AIR  در این مجموعه همانند استودیو شماره ۳ در کارهای دوبله تئاترها از مطرح ترین هاست.

امکانات ما در این زمینه شامل یک کنسول AMS DFC که به ۶۰۰ طریق کاملا بر روی فیلم متمرکز شده و آن را پردازش می کند. نرم افزار مورد استفاده بر روی فیلم ها HDX بوده و صدایی دالبی را برای مخاطب ایجاد می کند. این پروژه بارها بر روی فیلم های سینمایی و سریالهای تلویزیونی اجرا شده است. ما با ارائه امکانات ADR و صدایی بیشتر با ISDN یا با اتصال دستگاه نظارت از راه دور توسط مهندسان بهترین ها را به سرمایه گذاران ارائه می دهد و آنها می توانند بازتاب ۱۰۰٪ استعداد خود را بر روی کارهایشان ببینند.

تکنیکال

استودیوهای AIR  با هدف ارائه بهترین ها و جلوگیری از محدود کردن هنرمندان برای تولید آلبومشان در هر سبک شناخته شده است. چهار ساختمان تکنیکال قوی٬ چهار عضو این استودیو هستند. پشتیبانی ما از تمامی فرمت های صدا در این استودیو نشان دهنده سابقه بسیار ما در تبدیل صداهای آنالوگ به دیجیتال بوده و علاوه بر این ما غرور خودمان را در استانداردهای سختگیرانه برای اطمینان از رضایت مشتری در بین دیگر استودیوها حفظ کرده ایم.

Adres: Lyndhurst Hall , Lyn 3 hurst rood , Hampstead , London

Email info @airstudios.com

تنظیم و ترجمه: عاطفه رضایی

گردآوری: صدابرداران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه
صدابرداران مرجع تجهیزات آکوستیک