تاریخچه استودیو دیلمان
مجموعه استودیو‌های دیلمان در سال ۱۳۷۵ (۱۹۹۶) با ساخت و آماده سازی استودیو کوچکی توسط آرمین کارباف تاسیس شد. استودیو‌ای با محیط آکوستیک گرم و زنده که برای تک نوازی و دونوازی موسیقی‌ ایرانی‌ و ضبط سازهای کلاسیک بسیار مناسب است. استقبال هنرمندان و نوازندگان از این استودیو انگیزه‌ای شد تا کارباف در سال ۱۳۸۷ به کمک مهرناز محبتی اقدام به ساخت و راه اندازی استودیو دیگری اما با مساحتی بزرگتر و امکانات و تجهیزات به روز تر کنند. این مجموعه در سال ۱۳۸۹ به مدت یک سال به فرشاد توکلی و فرید خردمند واگذارشد.
سپس در ساله ۱۳۹۰ با انتقال مجموعه به حمیدرضا ملکی‌ استودیو دیلمان دوره‌ا‌ی تازه از فعالیت‌های خود را آغاز کرد. پس از حضور حمیدرضا ملکی‌ در استودیو دیلمان شرایط، امکانات و تجهیزات ضبط رو به پیشرفت رفته و همچنین استودیو همکاری‌های قابل توجهی‌ با شرکت‌های نشر موسیقی‌ در جهت انتشار آثار استعداد‌های جوان داشته است.
در تمام این سالها افتخار استودیو دیلمان همکاری نزدیک و مستمر با نخبگان موسیقی‌ کشور از یک سو و از سوی دیگر دانشگاهی‌های موسیقی‌ و نسل جوان است. همکاری‌هایی‌ که به خلق و تولید ماندگار‌ترین آثار و همچنین تولید بسیاری از ایده‌های بکر موسیقی برای اولین بار انجامیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه
صدابرداران مرجع تجهیزات آکوستیک